|
Post by erica on Sept 23, 2004 8:47:52 GMT
Its not fair! Portugal is right next to Spain, they could play a gig here... Now I'll have to sell my kidney to get money to travel to Barcelona,
|
|
|
Post by Flippy on Sept 24, 2004 11:51:56 GMT
Ingrid: Her er en skikkelig innføring i bruk og vett av fake leg: Jeg har blitt spurt om leg der flere ganger, men jeg ser kanskje litt ung ut i forhold til alderen min. De spør kun i inngangen før man viser billett. Hvis man går inn samtidig med mange, minsker sjansen for å bli sjekket. Jeg pleide å låne et bankkort av ei som var ett år eldre enn meg som ikke brukte kortet lenger. Du har ikke en storesøster/eldre venninne eller no da? Alle jenter jeg kjenner har brukt fake leg en eller annen gang, og ingen har blitt tatt (hvertfall ikke sånn at det har blitt fulgt opp med politi). Det bør ikke brukes for mye, kun til viktige ting som konserter o.l. Det er ingen som vet akkurat hva som skjer hvis du blir tatt, men det er visstnok den som har lånt ut kortet som skal få straff. Hvis man bare sier at man fant det på bussen, og den som lånte det bort later som om hun ikke kjenner deg (med mindre det er en slektning - da sier man at man har tyvlånt det!) og sier at hun har mistet bankkortet hvis hun blir oppringt, så skal det gå helt fint (?). Men ydmykende er det å bli tatt uansett. Uff, jeg føler at jeg oppfordrer deg til å gjøre noe kriminelt, men jeg vet åssen det er å ha skikkelig lyst til å dra på en konsert man er for ung til! Eller; du kan prøve, som du sa, å kontakte managment, men da må du i så fall ha med verge tror jeg (faren din?) Håper dette hjalp!
|
|
|
Post by ingrid on Sept 24, 2004 14:09:56 GMT
tuuusen takk har nå to venninner som vil være med, har jobbet skikkelig intenst i de siste dagene for å, ja, føre de inn i musikken og bandet (eller noe sånt...) har tenkt å fikse meg falsk leg. som du sa går det sikkert greit når vi er flere; må bare ha med meg den konserten!!! iii, du skal, ja? skal også sende mail til managmentet. det hjelper vel ikke å ringe rockefeller..? hater 18-års grenser, så jævli kjipt. går også ut ifra at pappa må bli med... (om jeg ikke finner meg id) huff... jaja, det er vel verdt et forsøk. <br> men som sagt, takk!
|
|
|
Post by Kimmie <3 on Sept 24, 2004 14:28:09 GMT
For fjumlan hvor ser alt det norske noget sjovt ud Sorry for writing in danish... this is weird
|
|
|
Post by ingrid on Sept 24, 2004 14:36:02 GMT
Hva var det du skrev der?? Sjov?! Hehe, skjønner meg ikke på dansk, jeg... Sorry for writing in danish... this is weird I think it's fun lol
|
|
|
Post by PrickleyPorcupine on Sept 25, 2004 11:39:01 GMT
hsjahuwe bndjsfhwi hsaYUQHE JISUADI fsdifj Yeah it is actually!!
|
|
|
Post by ingrid on Sept 25, 2004 16:09:06 GMT
hsjahuwe bndjsfhwi hsaYUQHE JISUADI fsdifj lol but seriously, can i teach you guys some norwegian?? that would be so cool! hehe
|
|
|
Post by PrickleyPorcupine on Sept 26, 2004 17:26:01 GMT
Go for it!! P.S. I'm a crap student, I tend to sit at the back & throw things at other people & find it amusing
|
|
|
Post by Pinky and Perky on Sept 26, 2004 18:39:43 GMT
teach us to swear please!
|
|
|
Post by ingrid on Sept 26, 2004 19:09:19 GMT
okey! here we go... fuck - faen bloody hell - faen i helvete shit - dritt please tell me which words or phrases you want, and i'll try my best. i know this swearing list sucks, hehe so, what else do you want to know?
|
|
zoidberg
Cold as a Grave
You should have seen The curse that flew right by you Page of concrete
|
Post by zoidberg on Sept 26, 2004 20:26:59 GMT
Some of my relatives ( auntie in law, cousin and uncle)are now living in norway because my auntie in law is norwegin. They live on a southern island called shimmer, which is near Tønsberg. I really want to go back to norway it's amazing and beautiful and clean but my cousin decribes the culture as " Backawrds and behind every one else." But i still like it.
|
|
FlippyFloppy
Innocent Smile
"Then I took out my razor blade...."
|
Post by FlippyFloppy on Sept 29, 2004 8:06:59 GMT
Backwards and behind? In what way??
|
|
zoidberg
Cold as a Grave
|
Post by zoidberg on Sept 29, 2004 16:29:57 GMT
He just think's it's culturaly behind every one.
Good women there tho.
|
|
|
Post by ingrid on Sept 29, 2004 18:50:27 GMT
Rosenborg - Arsenal now!!!! Yay!!! Go Rosenborg!!! Og Rosenborg, og Rosenborg E Trondheims fotball-lag Og Rosenborg, og Rosenborg Tar seiern hjæm i dag Vi reise oss på store stå<br>Når troillongan går på<br>Og ingen banke RBK Og heiaheihaheiahå-å!!! Sorry for that...
|
|
|
Post by ingrid on Sept 29, 2004 18:59:20 GMT
fuck
|
|
zoidberg
Cold as a Grave
|
Post by zoidberg on Sept 29, 2004 20:00:20 GMT
Wooooooot?
|
|
FlippyFloppy
Innocent Smile
"Then I took out my razor blade...."
|
Post by FlippyFloppy on Oct 2, 2004 20:57:21 GMT
Damn right! And we're not cultural retarded. Okey, Norwegians lack drinking culture, but besides from that, we're like the rest of Europe. And it looks like your cousin comes from a pretty small place (probably packed with idiots), which would explain the attitude. Representin' Oslo rock city! Rosenborg & Trondheim = booooooh! Haha, I certainly hope I'm insulting you Ingrid! Are you coming to Oslo to see KOL? Figured it out?
|
|
|
Post by ingrid on Oct 3, 2004 16:11:20 GMT
Lol, yes indeed we are You're right about that drinking thing! Heimbrent, karsk ++ Hehe... Yes, you are!! And I'm sure you're just jealous because Oslo's teams are just shit. Hahahha! Stabæk and Vålrenga? I mean come on! They suck!! Kjetil Rekdal makes me sick! Haha! Rosenborg and Trondheim forever! Ehm, well, kinda... I'm definately going, I have to. The only problem is that I don't have an id... I asked my cousin, but she didn't seem too positive... Blæh.
|
|
|
Post by red on Oct 3, 2004 16:16:56 GMT
aww that is so the cutest lil letter thingy! i wanna be able to do that on my keyboard.
|
|
|
Post by ingrid on Oct 3, 2004 16:39:56 GMT
hehe:) it's an a mixed with and e ---> æ<br>glad you liked it!
|
|