Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2009 14:04:04 GMT
Ik heb een cursus in het LUMC tot 5 Maar ik ga lekker eerder weg, zodat ik de trein van 16:48 kan nemen en dan ben ik er om half 6! Dan voeg ik me bij je
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2009 14:05:40 GMT
Eens even zien of deze zin goed vertaald wordt! no it wasn't! but yr conversation was very interesting What was it
|
|
|
Post by coolcamarogirl on Feb 17, 2009 14:07:54 GMT
okidoki (da's alvast bijna in het Engels)!
Heb ik het nou goed gelezen dat jij met 2 ipv 3 vrienden gaat?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2009 14:12:55 GMT
Ik ga nu alleen met mijn vriend ipv met ook nog een vriendin (en een vriendin van haar). Ik weet alleen niet hoe het met de kaartjes zit. De vriend van mijn vriendin (dit wordt leuk vertalen!) heeft 'illegaal' onze kaartjes geregeld, dus ik denk dat hij die andere 2 gewoon gecancelled heeft! (Want ik neem aan dat het daar om ging )
|
|
|
Post by coolcamarogirl on Feb 17, 2009 14:20:55 GMT
Um, nee, ik was niet op de kaartjes uit, maar nu je het ter sprake brengt... Mijn vrienden zijn nu langzamerhand into de Kings aan het raken dankzij 3FM enzo. Maar ik ben mooi van plan om de mislukte groupie uit te hangen nu ik eindelijk de kans krijg ze te zien, en dan heb ik eigenlijk niet zo'n zin om rekening te houden met mensen die misschien meewillen en dan twee nummers kennen. Dat klinkt heel gemeen, maar in een andere situatie ben ik hen weer volledig toegewijd. Ik ga hoe dan ook alleen, want mijn vriend had op het laatste moment toch eigenlijk ook wel mee gewild (ondanks mijn aankondiging dat ik elk nummer zou gaan meekrijsen), maar toen brak hij zijn voet! Dit wordt een vertaling om u tegen te zeggen!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2009 14:28:25 GMT
Ooo balen voor hem zeg!!! En voor jou, dat je alleen moet! Nu moeten we zeker even afspreken natuurlijk Maar je hebt echt helemaal gelijk! Ik begin zo langzamerhand echt een hekel te krijgen aan de SOF-fans Ik sprak laatst af met een groepje vrienden en ik had dus gezegd dat ik de 21e niet kan, omdat ik naar een concert ga. Dus een van die vrienden vroeg naar wie ik zou gaan, dus ik zei: KINGS OF LEON!!!!!!!!!!! En hij meteen: Ohh ja die zijn goed! Dus ik vroeg: Ken je de albums... of alleen Sex on Fire en Use Somebody? Dus hij meteen: Alleen die 2. De rest van de avond was ik chagrijnig
|
|
|
Post by coolcamarogirl on Feb 17, 2009 14:40:53 GMT
Ik ben toch echt van plan er een geweldige avond van te maken, wuppie of niet Zeker als er echte fans zoals jij het moreel komen versterken He, je moet die mensen toch je avond niet laten verpesten, waarschijnlijk waait die populariteit wel over. Of toch niet, who knows? Mits ze op Pinkpop spelen, of Lowlands, natuurlijk. Maar zelfs dan vrees ik dat ik een kaartje zou kopen... Which reminds me, ken ik echt alle songs uit mijn hoofd? Tijd voor een opfriscursus.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2009 14:51:36 GMT
Op de echte fans kunnen we bouwen, moeten we maar denken Ik denk niet dat ze naar Pinkpop of Lowlands komen... Al hebben ze rond die data nog niks anders gepland! Dus wie weet... (en natuurlijk koop ik dan een kaartje ) Maar ik wil ze eigenlijk een beetje voor mezelf houden (plus de echte fans natuurlijk). Ik vroeg me dat van de week af.... en de conclusie was dat ik niet elke zin ken... shockerend joh! Maar het is meer omdat ik Caleb soms slecht te verstaan vind, haha. Ik moet maar eens wat lyrics googlen... En anders fake ik me er gewoon doorheen
|
|
|
Post by coolcamarogirl on Feb 17, 2009 14:55:21 GMT
Hihi, dat moet dan maar, dat faken. Want die lyrics-sites zijn trouwens niet echt betrouwbaar, ik weet niet wie die songteksten verzint, maar soms is maar de helft van de zinnen correct... En Caleb en Nathan 'in je broekzak', ik denk niet dat ik nog ergens aan toe zou komen!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2009 14:58:19 GMT
Er staan inderdaad soms echt de meest belachelijke dingen op die sites, zeg! Soms LIJKT het er niet eens op! Met Caleb en Nathan in mijn broekzak hoef ik gelukkig niet te faken
|
|
F-JD
Innocent Smile
|
Post by F-JD on Feb 17, 2009 15:21:57 GMT
They don't do Lowlands festival, as they're back in LA then. Pinkpop looks a bit to early for them to come to Europe, I expect them a week or some later. I was thinking about the chance they would do a gig at the Westerpark in Amsterdam in stead of the festivals, but I think they're not big enough for that. As for saturday, I would really like to go early, but i'm with my cousin and friend and I don't think they would like to stay outside in the cold (or even be in a pit up front) But i'll soon call him and figure out what's the best thing to do. It's my birthday then so I'm all excited
|
|
|
Post by coolcamarogirl on Feb 17, 2009 15:23:15 GMT
haha! ootatoo rollo dan maar!
|
|
F-JD
Innocent Smile
|
Post by F-JD on Feb 17, 2009 15:25:07 GMT
All the people who read your comments probably are like
|
|
|
Post by sovietkitsch on Feb 17, 2009 15:42:00 GMT
Ik wou dat ik naar Parijs én Amsterdam kon. Daar kan ik tenminste alles verstaan, hoewel met een klein accent verschil .
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2009 16:12:43 GMT
Waar ga je nu heen dan?
|
|
|
Post by sovietkitsch on Feb 17, 2009 17:00:27 GMT
Alleen naar Parijs, dus niet naar Amsterdam. De datum kwam beter uit, want zaterdag is het hier carnaval. En als bewoner van de Nederlanden snap je vast wel hoe belangrijk dat is .
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2009 17:05:55 GMT
Ik woon in het westen, dus ik heb nog nooit carnaval gevierd Wel jammer dat je niet naar Amsterdam komt! Maar ik geloof dat de helft van de HA'ers naar Parijs gaan, dus je zal het vast naar je zin hebben
|
|
|
Post by coolcamarogirl on Feb 19, 2009 10:13:01 GMT
Thought I'd better write this in English again: Have any of you been to the HMH before? How is cloaking organised? I mean, if I do decide to wait in line for a couple of hours, do I have to give up my spot in order to put my coat in the cloakroom, or will the others waiting beat you up? I know, I need you guys to teach me everything!!!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2009 11:33:24 GMT
No I've never been there before! And I've been asking myself the same questions Somebody....?
|
|
F-JD
Innocent Smile
|
Post by F-JD on Feb 19, 2009 12:25:03 GMT
There are three doors or something like that, with no barriers. The cloackroom is at the right (2x right) when you get through the security check and it's for free! Last time I was there i was with a group of people and I still had my spot when I got back from merchandise. I guess if you ask your neighbour nicely that he will protect your spot. Dutch crowd always shows up at ease so in the beginning it won't be that crowded at front I think. I won't come early this time beacause of the people I'm going with, too bad. But I'll work myself a bit up front, with or without them
|
|